close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חברת שיפוצים- עסק למקצוענים

מערכת שורשי אדר, תשעח25/02/2018

נדל"ן הוא עסק למקצוענים בלבד ובמיוחד כך הדבר כשמסיבה כזו או אחרת נוצר צורך בשיפוץ...

תגיות:
נדל"ן הוא עסק למקצוענים בלבד ובמיוחד כך הדבר כשמסיבה כזו או אחרת נוצר צורך בשיפוץ...

בכל מצב שכזה אך ורק חברת שיפוצים בעלת ניסיון רב, ציוד איכותי, יושרה ללא דופי ומקצועיות גבוהה יכולה להבטיח לכם שיפוץ בדיוק לפי רצונכם ובמסגרת התקציב שלכם, ולא רק להבטיח אלא גם להוציא לפועל את הפרויקט ולעמוד בלוח הזמנים ובתקציב עליהם התחייבה. עוד כדאי לזכור בהקשר זה שהשוק רווי בקבלני שיפוצים שמבטיחים הרים וגבעות אבל מקיימים הרבה פחות, ולא מעט ישראלים כבר נכוו בשל ניסיון לחסוך כסף – בין אם מדובר במסגרת שיפוץ דירת מגורים כדי להתאימה לצרכים של הדיירים ובין אם במסגרת שיפוץ למטרת השבחת נכס – ולכן ישנם כמה פרמטרים שעליהם פשוט אסור להתפשר.

האם החברה רשומה בפנקס הקבלנים?
פנקס הקבלנים הוא מאגר מידע יקר ערך, המנוהל ע"י רשם הקבלנים שבמשרד הבינוי והשיכון. מאגר זה שודרג לאחרונה, ובפרט החיפוש בו נוח יותר וזאת במטרה להבטיח מקסימום שקיפות ולהעניק לכל מי שזקוק לקבלן כזה או אחר נגישות מרבית למידע. כשמחפשים חברת שיפוצים יש לבדוק האם היא מופיעה בפנקס זה, לוודא שהיא אכן רשומה בענף השיפוצים וכן לבחון מהו הסיווג שלה. ישנן 5 קבוצות סיווג ולכל אחת מהן היקף עבודות מקסימלי מותר אחר. את הפנקס ניתן למצוא באתר של משרד הבינוי והשיכון, ואפשר כמובן גם לדרוש מאנשי המקצוע שמציעים את שירותיהם להציג את הרישום הרלוונטי בעצמם.

האם מוצע לכם חוזה עבודה מסודר?
אמנם חברות שיפוצים רציניות ואחראיות אשר רשומות בפנקס הקבלנים מן הסתם מקפידות על אמינות מוחלטת, ובכל זאת חשוב מאוד להקפיד על חתימה על חוזה עבודה מפורט ומסודר. בדרך זו מובטח לכם שלא תהיינה אי הבנות שעלולות לגרום לעוגמת נפש, חברת השיפוצים תמלא את כל ההתחייבויות שבכתב, שהרי אף אחד לא רוצה להפר חוזה, ואתם תדעו בדיוק מה הובטח לכם ויימנע מכם הספק. החוזה צריך לכלול את פירוט הפעולות הנכללות במסגרת השיפוץ, את לוחות הזמנים לביצוען, את החומרים שבהם ייעשה שימוש ועוד.

מתי אתם אמורים לשלם על השיפוץ?
לכל חברת שיפוצים מדיניות תשלומים אחרת, וחשוב לקחת זאת בחשבון. חברה אשר מוכנה לגבות מכם את שכרה רק לאחר שהשיפוץ הושלם לשביעות רצונכם המלאה, בכפוף לחוזה מסודר כמובן, נהנית מיתרון משמעותי על פני חברות שיפוצים שדורשות לפחות חלק מהתשלום מראש (וכבר היו מקרים שבהם קבלנים חאפרים פשוט נעלמו עם הכסף עוד לפני שהשלימו את כל מה שהבטיחו לעשות).

האם חברת שיפוצים זו מתאימה לפרויקט הספציפי שלכם?
עוד פרמטר שמומלץ לבדוק בשבע עיניים בנוסף לגבי מידת המקצועיות הכללית של החברה הוא האם אותה חברת שיפוצים מתאימה לסוג השיפוץ הספציפי שאתם צריכים. ישנן חברות שההתמחות שלהן היא הוספת ממ"ד לדירה ישנה, אחרות צברו ניסיון רב בהתקנת מעליות בבניינים ישנים, יש מי שמומחה בשיפוצי דירות כלליים – ותמיד חשוב לוודא שאנשי המקצוע שאתם שוכרים מתאימים לעבודה שאתם זקוקים לה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה